loading...
سایت هواداران کریس رونالدو و رئال مادرید
آخرین ارسال های انجمن
رضاپور بازدید : 115 یکشنبه 1392/11/20 نظرات (0)

رادامل فالكائوي كلمبيايي به حمايت از كريتسيانو رونالدو پرداخت و گفت :"‌به نظرم محروميتش كاملا غير قابل توجيه است . هر كسي كه در فوتبال است ، بلا استثنا مي داند كه كريستيانو هيچ كاري نكرد . "

وي در ادامه گفت :" از حالا تا پس از مصدوميتش ، نمي شود بين بازيكني كه هيچ كاري نكرده و كسي كه مشت مي زند ، تفاوت قائل شد . كريستيانو اگر مشت مي زد هم همين بود چون جريمه اش يكسان است . "

 
رضاپور بازدید : 94 جمعه 1392/11/18 نظرات (0)

60585616839130028374

کمیته مبارزه با خشونت ،‌نژاد پرستی ، بیگانه ستیزیو نا آرامی در ورزش ، بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری که سه شنبه آینده در ویسنته کالدرون برگزار می شود را ریسکی خواند . رئال مادرید چهارشنبه بازی رفت را در برنابئو با گلهای په په ، خسه و دی ماریا با نتیجه ۳-۰ پشت سر گذاشت .

 
رضاپور بازدید : 88 پنجشنبه 1392/11/17 نظرات (0)

رسمي : كريس رونالدو با محروميت 3 جلسه اي در بازي هاي ليگ جريمه شد

به اين ترتيب كريس سه بازي هفته هاي آينده مقابل ويارئال ، ختافه و الچه رو از دست داد

پس در نتيجه در دو بازي رفت و برگشت مقابل اتلتيكو مادريد در نيمه نهايي جام حذفي حضور خواهد داشت

پ.ن:1 جلسه برای اخراج+2جلسه به خاطر اعتراض!!!!!!!!!

واقعا هیچی نمیشه گفت کاره خودشون کردن لعنتیااا

البته زندگی ادامه داره و امسال ایشالا سال ماست

کریسم با قدرت بیشتر تو لیگ برمیگرده و نگرانی بابت اقای گلی نیس

59334552549756466542.jpg

رضاپور بازدید : 111 چهارشنبه 1392/11/16 نظرات (0)

تصاوير كواترو نشان مي دهند كه دفاعيه رئال مادريد در مورد حركت كريستيانو كه پس از اخراجش با دست روي صورتش زد ، خطاب به داور چهارم نبوده و گزارش داوري آيزا گامز كذب محض است .

كميته مسابقات فردا در مورد كريستيانو تصميم مي گيرند كه تصاوير مشخص هستند كه بر خلاف گزارش آيزا ، خطاب كريستيانو به داور چهارم نبوده است .

رضاپور بازدید : 100 چهارشنبه 1392/11/16 نظرات (0)

وقتی مسی توپ را می گیرد، انگارتمام ما متوقف می شویم. یک صحنه آهسته را شاهد هستیم! قسم می خورم که همین طور است

 

سایت گل-وب سایت جوت داون، گفتگوی مفصلی که جما اررو، روزنامه نگار سرشناس با جرارد پیکه انجام داده را بازتاب داده است که دراینجا می توانید بخش هایی از این گفتگو را مطالعه کنید:

*ریاست بارسا در آینده: بله؛ دوست دارم رئیس باشگاه بارسلونا باشم ولی زمان زیادی تا آن موقع باقی است.وقتی ده ساله بودم، دوست داشتم بازیکن فوتبال شوم وبه آرزویم رسیدم؛ حالا خواهیم دید که چه خواهد شد. خواسته ام این است،چون بارسا باشگاه من است و بارسا را درقلبم دارم ودرخانواده ام، به ویژه پدربزرگم مدیر ونایب رئیس باشگاه بوده.از بچگی در باشگاه بوده ام و ازفوتبال لذت می برم. الان فوتبال اولویت اول من است ولی از مسائل دیگرهم خوشم می آید؛ دوست دارم یک دفتر داشته باشم وریاست باشگاه بارسلونا باید هیجان انگیز باشد

*مقایسه مسی و رونالدو: اوووف...دراین باره حرف می زنیم. اینها بیشترادراک است تا بحث. هرکسی نظر خودش را دارد. کریستیانو یک ماشین کامل است. اویک تلاشگر ذاتی است که همیشه می خواهد بهترباشد. او می تواند با پای راست وبا پای چپ ضربه بزندو ضربه ایستگاهپیکه: دوست دارم رئیس باشگاه بارسا شومی، پنالتی، ضربه سر و...می زند. او بازیکن بی عیب ونقصی است. رونالدو اولین کسی است که از خودش بیشترین توقع را دارد. دریونایتد هم همین طور بود. آن موقع هم او بازیکنی بود که می خواست دنیا را بخورد. تعجب آورترین نکته در مورد او طبق ارزیابی من این است که رونالدو با 28 سال سن وبعد از آنکه لئو 4توپ طلا کسب کرد، او این توانایی را داشت که مقاومت کرده و به تلاش ادامه دهد. رونالدو از نظر روحی، روحیه مقاومی دارد. خوشحالم که او توپ طلا را برد. او به خاطر عملکردش شایستگی فتح توپ طلا را داشت ولی لئو متفاوت است.مهارت او ذاتی است. شاید اونه تا این حد هیجا ن و عقده توپ طلا را داشته باشد و نه مثل رونالدو تلاش می کند ولی وقتی مسی توپ را می گیرد، انگارتمام ما متوقف می شویم. یک صحنه آهسته را شاهد هستیم! قسم می خورم که همین طور است

رضاپور بازدید : 103 چهارشنبه 1392/11/16 نظرات (0)

دفاع عجیب پیکه از کریس رونالدو:

پیکه در دومین مصاحبه ی پیاپی از کریس در مقابل فشار ها حمایت کرد و او را مورد تمجید قرار داد و  

گفت :باید دید که کمیته چه تصمیم میگیرد کریس را خوب میشناسم دستش را آنجا گذاشت اما کار 

عجیبی نکرد.خشونتی در کار نبود.


                                                  مرسی پیکه

رضاپور بازدید : 82 سه شنبه 1392/11/15 نظرات (0)

رئال مادريد در مقابل تصاوير تلويزيوني  از كريتسيانو كه ستاره پرتغالي در اين تصاوير  آرام دستش را به صورتش مي زند ، از كريستيانو حمايت كرد . باشگاه معتقد است كه در تصاوير تلويزيوني مشخص نيست كه حركت كريتسيانو در مقابل چه كسي است اما اين حركت در مقابل داور چهارم نبوده است چرا كه از نظر زاويه ديد ، داور چهارم نمي توانسته هدف ستاره پرتغالي باشد . اين دفاعيه رئال در مقابل پرونده كميته مسابقات است كه چهارشنبه بررسي مي شود .

اين تصاوير در حال حاضر توسط كميته مسابقات در حال بررسي هستند و احتمال دارد كه باعث محروميت دو جلسه اي كريستيانو شوند . در گزارش داوري اما آمده است :"‌پس از اخراج كريتسيانو رونالدو ،‌بازيكن شماره 7 رئال ، در زماني كه داشت از زمين خارج مي شد ، چند بار به صورتش زد و به داور چهارم اشاره

كرد . "

رضاپور بازدید : 75 سه شنبه 1392/11/15 نظرات (0)

به گزارش AS، کریستیانو رونالدو در دیدار یکشنبه شب تیمش به دلیل برخورد با بازیکن حریف از زمین اخراج شد. او هنگام خروج از زمین حرکتی را به نشانه اعتراض انجام داده است و داور چهارم نیز خودش را مخاطب این حرکت تشخیص داده است که همین موضوع باعث محرومیت رونالدو خواهد شد.

 

از همین رو باشگاه رئال فایل ویدیویی را آماده کرده است که در آن نشان می دهد منظور رونالدو داور چهارم نبوده است و اصلا داور چهارم در فضای دید رونالدو نبوده است. در گزارش بازی صراحتا این موضوع بیان شده است که منظور رونالدو داور چهارم بوده است و اگر این موضوع به اثبات برسد، ممکن است فوق ستاره پرتغالی علاوه بر یک بازی محرومیت به دلیل دریافت کارت قرمز، دو بازی دیگر به دلیل این حرکت محروم شود.

 

جلسه رسیدگی به اتفاقات این مسابقه صبح روز چهارشنبه در فدراسیون فوتبال اسپانیا برگزار خواهد شد.

درباره ما
Profile Pic
این سایت برای عاشقان کریس ساخته شده است.(ایمان رضاپور)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک بهترین بازیکن جهان هستند؟
    نظرتون درباره ی ای سایت چیه؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 292
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 4,160
  • بازدید کلی : 33,470