loading...
سایت هواداران کریس رونالدو و رئال مادرید
آخرین ارسال های انجمن
رضاپور بازدید : 89 دوشنبه 1392/11/14 نظرات (0)

نیمه اول بازی بدون گل

بازي بسته اتلتيك باعث شد كه رئال نتواند كيفيت لازم را ارائه دهد . در حقيقت رئال در اين بازي بايد جسورتر بازي مي كرد و به نظر مي رسيد كه 3-3-4 تدافعي در مقابل اتلتيكي كه بيشتر در كار پرس كردن است ،‌جواب نمي دهد .

به همين علت آنجلوتي در اواخر نيمه اول سيستم 2-4-4 را انتخاب كرد كه خسه – بنزما در پست مهاجم نوك قرار گرفتند . بايد ديد كه آنجلوتي چه تمهيدي در نيمه دوم مي انديشد و چه راهكاري پيدا مي كند تا قفل دروازه حريف را بگشايد .

 

 

وه شدن آراگونس توسط هواداران اتلتیک بیلبائو / آخر حماقت

لوئيز آراگونس براي مردم اسپانيا نماد   يك شروع بزرگ است . كسي كه معمار بزرگ سالهاي طلايي فوتبال اسپانيا بود .

حالا كه فوت شده ، چه دوستداران و چه كساني كه سبكش را دوست نداشتند ،‌به نيكي از او ياد مي كنند اما هواداران اتلتيك اوج بي شعوري و نفهمي خود را نشان دادند .

در زمان مقرر شده براي سكوت يك دقيقه اي براي آراگونس ، بخشي از هواداران اتلتيك شروع به سوت زدن و هو كردن ،‌كردند كه حركت عجيبي بود .

 

نقد کلی

در شبي كه رئال مادريد اين فرصت را داشت تا از بارسلونا پيشي بگيرد ،‌اين ديگو لوپز بود كه در باز شدن دروازه رئال پس از 9 بازينقش داشت .

آنجلوتي همچنان نمي خواهد نقطه ضعف تيمش درون دروازه را ببيند . ديگو لوپز همان طور كه در نيوكمپ يك تنه تيم را به گند كشيد و در حالي كه رئال در آستانه برگرداندن نتيجه بود ،‌با دريافت عجيب ترين گل دنيا ، زمينه ساز شكست شد ، اين بار نيز در بيلبائو نتوانست از اندوخته و پيروزي رئال دفاع كند تا ركورد كلين شيت ،‌پس از 9 بازي شكسته شود .

فرق دروازه بان بزرگ و دروازه بان متوسط در همين جاست . يكي مثل ايكر در كورنيا ، در تنها موقعيت بازي  ، با يك سوپر واكنش پيروزي را حفظ مي كند و ديگري روي اولين موقعيت جدي در دروازه اش در سن مامس ، دروازه اش گشوده مي شود و تازه بعد از خوردن گل ، موتورش روشن مي شود و يادش مي افتد كه وظيفه اش واكنش نشان دادن است .

رئال مادريد در كورنيا در نيمه اول حرفي براي گفتن نداشت . سيستم 3-3-4 حرفي براي زدن نداشت . اتلتيك با والورده به خوبي و با مهار مودريچ و ژابي ، نبض بازي را به دست گرفته بود و رئال چيزي نداشت تا ارائه بدهد .

اتلتيك در نيمه اول تيم حاكم بر ميدان بود و به استثناي دو شوت رئال در اوايل بازي توسط كريتسيانو و دي ماريا ،‌شاگردان آنجلوتي كاملا بازيچه حريف بودند . اتلتيك در نيمه اول هيچ موقعيت جدي نداشت اما تيم حاكم بر ميدان بود و بازيكنان رئال مدام توپ لو مي دادند .

در نيمه دوم شرايط كمي بهتر شد . فشار هجومي اتلتيك كاهش يافت و رئال راحت تر  بازي را كنترل كرد . پس از يك شوت جدي از دي ماريا ، بالاخره ال فيدئو يك توپربايي از ايتوراسپه داد . دي ماريا براي بنزما توپ را فرستاد ، بازيكن فرانسوي كه چندان جالب بازي نمي كرد ، توپ را به كريستيانو داد تا ستاره پرتغالي توپ را براي خسه ساخته و پرداخته كند . جواهر آكادمي رئال نيز فرصت را هدر نداد و همچون مستايا و نيوكمپ ، استاديوم سن مامس جديد را هم در نورديد و گلزني كرد .

اما خيلي زود دروازه رئال گشوده شد . اين ايباي گومز بود كه روي اولين توپي كه در اين بازي كسب كرد ، دروازه ديگو لوپز را گشود تا يك بار ديگر سطح كيفي دروازه بان گاليشيايي مشخص شود .

پس از اين صحنه ،‌روي تمارض بازيكن اتلتيك ، اين كريستيانو بود كه روي اشتباه محرز داوري اخراج شد تا باز هم در شرايط سخ ،‌اين داوران باشند كه به كمك بارسلونا بيايند و مانع از اين شوند كه به رده سوم نزول كنند . در ادامه ديگو لوپز بالاخره فهميد كه وظيفه دروازه بان تكان خوردن است و چند واكنش داشت تا جلوي شكست را بگيرد .

به نظر مي رسد كه آنجلوتي بايد تنوع بازيش را بيش از اين كند . سبك 3-3-4 شايد در مقابل تيمهاي ضعيف تر جواب بدهد اما تيم جنگنده اي مثل اتلتيك با مربي جسوري مثل والورده به خوبي پادزهرش را پيدا كرده بود ،‌پادزهري كه اگر توسط تيمهاي ديگر اجرا شود ، كسب نتيجه آسان  نخواهد بود . بنزما باز هم نشان داد كه يك بازيكن پر فراز و نشيب است و هر چقدر هم خوب باشد ، ممكن است كه در شبي كه انتظارش نمي رود ،‌ضعيف كار كند . خسه از سويي يك بار ديگر نشان داد كه حقش فقط و فقط فيكس شدن است . در مورد ديگو لوپز هم  چيزي نمي توان گفت . حالا رئال هم امتياز با بارسلوناست اما بارسا با تفاضل گل در رده سوم است . اتلتيك نيز نسبت به رئال و بارسا سه امتياز برتري دارد .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت برای عاشقان کریس ساخته شده است.(ایمان رضاپور)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک بهترین بازیکن جهان هستند؟
    نظرتون درباره ی ای سایت چیه؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 4,045
  • بازدید کلی : 33,355